eilen JAU:n kisoissa Järvenpäässä onnistuin vihdoinkin tekemään ehjiä ratoja. Muistin katsoa koiraa ja olla kiirehtimättä seuraaville esteille....

1 agi rata 0 sija 9
2 agi rata 0 sija 3 ja SERT = FI AVA titteli joka vielä odottaa vahvistusta
3 hyppy rata meni hienosti toiseksi viimeiselle esteelle saakka jossa unohdin ennen putkea käskytyksen ja näin Gigo eteni suoraan maaliin, kun olisi vielä pitänyt tehdä yksi takaakierto ennen sitä.

Tiedättekö se tunne mikä tuli tuolla palkintopallilla oli uskomattoman hieno... Me teimme sen, vaikka joskus olen epäillytkin etten siihen ehkä pystyisi.

Haluan kiittää niin monia, mutta tietty vakio valmentajajiani Juhaa ja Annaa, ennenkaikkea Juhaa jonka valmennuksessa olen käynyt koko "urani" ajan. Välillä olen päässyt treenaamaan myös Sepon, Jennan ja Kiminkin opeissa. Kaikilta valmentajilta olen saanut hyviä neuvoja, KIITOS!

Monet treenikaverit & kisakaverit sekä tietysti pari kokeneempaa kasvattieni omistajaa jotka ovat neuvoneet ja tsempanneet.

Lapseni jotka eilenkin olivat hoitamassa pentuja täällä kotona, kun minä kisasin. Aikuisia nuoria joilla varmasti olisi muutakin tekemistä.

KIITOS kaikille, ilman kunnon koulutusta en olisi tähän pystynyt!

Image may contain: 1 person, smiling, outdoor