Sunnuntaina laski Sylvin lämmöt, illalla 10 maissa oli ruvennut pohjustamaan uuden uutukaista pesäänsä.
Minä menin aamulla töihin ja liikuin puhelin kädessäni odottelemassa lähtökäskyä täältä Vantaalta...
Iltapäivällä klo 12 (onneksi ehdin syödä lounaan ennen sitä) Johanna soitti, että tarttis startata Hämeenlinnan suuntaan.
Hain Viertotieltä koirani ja tavarat ja lähdin suht rajoitusten puitteissa wink ajelemaan kohti Hämeenlinnaa.
Olin perillä 2 sek ensimmäisen pennun syntymän jälkeen. Joka oli muuten toinen noista "harvinaisista" narttupennuista.
Kovin on minulla nykyään urosvoittoisia nuo pentueet.
13.30-16 välillä syntyi 6 pentua. Olin kuitenkin sitä mieltä, että siellä olisi vielä 1. Mitään ei kuitenkaan tapahtunut. Käytettiin Sylvi ulkona, pestiin ja kun tutkailin sitä niin näytti kuitenkin sille ettei siellä enää mitään ole. Sylvi kävi täysin rauhallisesti makaamaan kyljelleen pentulaatikkoon.
Minä lähdin ajelemaan kohti Vantaata klo 19.
Mutta mitä tekeekään Sylvi? 4 tuntia myöhemmin Johanna huomaakin vielä yhden urospennun tulleen maailmaan. Eli totaali oli sitten tuo 5+2.

Kovasti toivoin noita tyttösiä enemmän, mutta onnellisia olen näistä pojistakin. Jospa tuosta seuraavasta yhdistelmästä sitten saataisiin niitä tyttöjäkin!?

Lauantaina olisi tarkoitus ottaa ensimmäiset kuvat noista pennuista.  Nimethän noille kavereille onkin jo valmiina. Kiitos tiimiporukalle!

Näistäkin pennuista kasvattaja saa varmasti joskus olla taas ylpeä!