vaikka en nyt pystykään kisaamaan muutamaan viikkoon niin treeneissä olen kuitenkin päässyt käymään. Viime lauantaina olin tuuraamassa Fitdog leirillä Gigon kanssa. Osallistuin Martina Klimesovan ja Jouni Oreniuksen valmennuksiin Gigon kanssa. Martinan harjoitukset olivat enemmän kuin vaikeita, mutta monta hyvää juttua jäi meille opeteltavaksi. Jounin treeni meni sitten enemmän kuin paremmin. Opeteltiin ns. japanilaisia ja saksalaisia ja nehän meni meiltä kuin vanhoilta tekijöiltä. Treeneistä jäi tosi hyvä fiilis.

Maanantaina olin sitten taas Juhan opetuksessa Gigon kanssa ja taas kerran ohjaaja oli pelkkää hymyä. Koirani on siis niin loistava! Ja itsekin taisin pärjätä suht kivasti, mutta sitten...

Eilen olin Noblen kanssa Annan tunnilla ja samaa harjoitusta tehtiin kuin isänsä kanssa maanantaina. Eikä se mennyt ollenkaan niin hyvin. Hyviä asioita oli moniakin, mutta tuon nuoremman kanssa tulee niitä epätoivon hetkiä, kun tajuaa ettei tämän veijarin kanssa mennäkään siitä mistä aita on matalin. Vaan joudun todella tekemään töitä, että ehtisin edes jotekuten ohjaamaan sitä oikeille esteille. Noblehan tekee ihan mitä tahansa, kun vaan onnistun osoittamaan sille mihin meidän pitäisi mennä. Esteiden takaakierrot se on onneksi oppinut jo erinomaisesti, joten pystyn lähettämään sen suht pitkältä esteiden taakse, mutta jos yhtään jään varmistelemaan mitään niin myöhässä olen seuraavassa paikassa ja sitä on sitten enää yhtään turhan ihmetellä, kun koira meni jo....

Mutta tavoite on asetettu ja siinä pysytään, joten täältä tullaan kesä ja kilpailut ;-)