mutta niin siinä sitten kuitenkin kävi eli kahden sijasta meillä on taas 3 koiraa.

Olin luvannut itselleni jo pitkän aikaa, että laumani koko on jatkossa 2 koiraa ja piste. Olisi ollut niin äärettömän helppoa liikkua kahden jo koulutetun koiran kanssa. Syksylle on tullut kaikenlaista menoa ja hoidon järjestäminen 3:lle on huomattavasti hankalampaa kuin kahdelle.  Mutta jo hakiessani Noblea takaisin Vantaalle päätin, että meillehän se jää. Onneksi vanhempi poikani ns "siunasi" asian, koska pojathan näitä kavereita joutuvat hoitamaan, kun minä olen poissa. Eli tehtävä mahdoton, jos ei ole tukijoukkoja. Onnekseni minulla on!

Näin meillä sitten on taas joukkue eli 3 musketeer¨'s koossa. Noblehan oli "vierailuilla" vain 3 viikkoa ja on ollut kotosalla jo nelisen  viikkoa eli vanha juttuhan tämä jo alkaa olla. Noble on ns kahden perheen koira eli varsinaisesti se on vanhemman poikani koira, mutta koska vuorotyöläisen päivät saattavat venyä pitkiksikin niin se on ns fifty sixty siellä ja täällä. Tosin koulutuspuoli taitaa jäädä taas kerran minulle. Saapa nähdä mikähän tästä(kin) veijarista oikein tulee? Syksyllä on tarkoitus hiukan perustottistella ja ehkäpä sitten kevätkaudella jotain muuta. Nyt kuitenkin tämä syksy panostetaan isäkoiran eli Gigon kanssa tuohon agilityyn.

Ja kuten kuvasta näkyy niin vanhempien urosten kanssa menee ihan kivasti. Iskän kanssa leikitään ja Dagon vieressä on turvallista nukkua :-)

dago_noble-normal.jpg