Tänään Lempäälässä 1 rata 25 vp sija 17 (lähti ihan lapasesta). Olin kisapaikalla juuri kun kuulutettiin maxi 1 radan tutustumisen alkavan ja minä olin lähdössä neljäntenä. Olin hiukan katsonut aikatauluja väärin ja luulin, että minulla on ruhtinaallisesti aikaa katsella muiden ratoja ennen omaa lähtövuoro. Onneksi Ria laittoi vähän aiemmin viestin, että medit alkoi juuri. Siinä vaiheessa jouduin hiukan ajelemaan reilumpaa vauhtia kisapaikalla ja ylempää voi lukea miten kävi.

No toisen radan alussa sanoin Gigolle suht tiukkaan sävyyn, että nyt kannattaisi kuunnella mitä sinulle tuolla radalla sanon (lue huudan). En nimittäin tiennyt, että Lempäälän kisaradat näkee suorana online lähetyksenä. Ja eikös 1 kasvatin omistaja ollut tuon toisen radan sitten sieltä katsellutkin eli palaute tuli kyllä suht heti :-)

Toinen rata 0 sija 3/34 ja meidän eka AGI SERT eli siirto kakkosiin.

Mervi joka on niin HAPPY

1agiSERT-normal.jpg